Close Menu
  • Početna
  • Vijesti
    • BiH
    • Tuzlanski Kanton
    • Tuzla
    • Region
    • Saobraćajna kultura
    • Sport
  • Aktuelna TV
    • Zanimljivosti
  • TK TURIZAM
  • Kontakt
Facebook X (Twitter) Instagram
Facebook Instagram YouTube
Aktuelno.ba
  • Početna
  • Vijesti
    • BiH
    • Tuzlanski Kanton
    • Tuzla
    • Region
    • Saobraćajna kultura
    • Sport
  • Aktuelna TV
    • Zanimljivosti
  • TK TURIZAM
  • Kontakt
Aktuelno.ba
Home » Investicija u budućnost Tuzlanskog kantona: 670.000 KM za razvoj, poduzetništvo i inovacije
Tuzlanski Kanton

Investicija u budućnost Tuzlanskog kantona: 670.000 KM za razvoj, poduzetništvo i inovacije

aktuelno.baBy aktuelno.bamaj 17, 20252 Mins Read
Podijeli Facebook WhatsApp Copy Link Twitter LinkedIn Email Pinterest
Podijeli
Facebook Twitter WhatsApp LinkedIn Pinterest Copy Link Email

Vlada Tuzlanskog kantona danas je donijela Program raspodjele sredstava sa budžetske pozicije „Podrška razvoju Kantona“ za 2025. godinu, čime se u iznosu od 670.000 KM nastavlja snažan ciklus podrške privredi, inovacijama, ženskom poduzetništvu i razvojnim projektima.

Program obuhvata širok spektar strateških inicijativa – od sufinansiranja međunarodnih projekata, poput Back on Track i SYSTEMEU, preko subvencioniranja kamatnih stopa za privrednike, do snažne podrške ženskom poduzetništvu i civilnom društvu.

Posebna pažnja posvećena je jačanju kapaciteta lokalnih organizacija koje implementiraju EU projekte, kao i promociji privrednih potencijala kantona. Cilj ovog programa je direktno ulaganje u ljude, ideje i infrastrukturu koja donosi konkretne rezultate.

Kroz partnerstva, inovacije i osnaživanje poduzetnika, cilj je pomoći u izgradnji kantona otvorenog za budućnost i održiv razvoj. Sredstva su planirana ka promociji i razvoju poduzetništva, podršci mladima i reintegraciji ranjivih kategorija, jačanju civilnog društva kroz osnivanje Centra za demokratiju, digitalnoj transformaciji privrede u okviru evropskih inovacijskih programa, te konkretnoj finansijskoj pomoći mikro, malim i srednjim preduzećima, naročito onima u vlasništvu žena.

Cjelokupna realizacija programa odvijat će se transparentno putem digitalne platforme ePoticaji, a proces selekcije kandidata će uključivati jasne kriterije i detaljan nadzor utroška sredstava.

Ovaj Program potvrđuje jasnu opredijeljenost Vlade Tuzlanskog kantona da i u izazovnim vremenima osnaži lokalne inicijative, afirmiše evropske vrijednosti i stvori ambijent u kojem se ideje pretvaraju u održive rezultate.

aktuelno.ba

Komentari

Komentara

inovacije investicije poduzetništvo razvoj Vlada TK
Share. Facebook WhatsApp Copy Link Email LinkedIn Pinterest Twitter

Vezani članci

Tuzlanski Kanton

Potpisani ugovori za nabavku moderne medicinske opreme u vrijednosti 17.440.020,00 KM sa PDV-om

jun 24, 2025
Tuzlanski Kanton

Uspješno okončan projekat zapošljavanja ljekara u TK, mladi ljekari traže nove šanse u zdravstvenom sistemu TK

jun 23, 2025
Tuzlanski Kanton

Ministar Omerović razgovarao sa profesoricom dr. Sibel Akova o saradnji i projektima u oblasti obrazovanja

jun 20, 2025
Tuzlanski Kanton

Vanredna sjednica Vlade TK: Usklađivanje Zakona sa Preporukama za regulisanje postupka akreditacije visokoškolskih ustanova

By aktuelno.bajun 20, 2025
Tuzlanski Kanton

Uspješno okončan projekat zapošljavanja ljekara u TK, mladi ljekari traže nove šanse u zdravstvenom sistemu TK

By aktuelno.bajun 23, 2025
Tuzla

DFF3: Sarajevo Film Festival – Otvoren poziv za mlade “Gledaj. Razmisli. Djeluj. – Mladi za ljudska prava”

By aktuelno.bajun 20, 2025
Sve vijesti

Top lista najboljih porodičnih automobila i savjeti za kupovinu

By aktuelno.bajun 23, 2022
Facebook Instagram YouTube
  • O nama
  • Marketing
  • Kontakt
  • Uslovi korištenja
© 2025 | Aktuelno.ba | RN Multimedia

Ukucajte pojam i pritisnite Enter za pretragu. Pritisnite Esc za izlaz.

Uključen vam je Ad Blocker!
Uključen vam je Ad Blocker!
Naša web stranica je omogućena prikazivanjem internetskih oglasa našim posjetiteljima. Molimo vas da nas podržite tako što ćete onemogućiti vaš Ad Blocker.