-
Iz Budžeta Grada Tuzle podržano 185 aplikanata za poboljšanje energijske efikasnosti i smanjenje aerozagađenja - 2 hours ago
-
FS BIH najavio moguće loše vijesti za navijače, upitno prisustvo na meču Njemačka – BiH - 4 hours ago
-
Javna debata “Sučeljavanje mladih kandidata za Gradsko vijeće” - 4 hours ago
-
Sutra u Lukavcu naučni skup „Integrativni pristupi u prevenciji i liječenju ovisnosti: Duhovni, zdravstveni i društveni aspekti“ - 4 hours ago
-
Rezervišite svoje mjesto, ulaz je besplatan: Hor Männerstimmen Basel u subotu stiže u BKC Tuzla - 4 hours ago
-
Ministar Damir Gazdić ugostio predstavnike OFK ,,Sloboda” Tuzla – osvajače KUP-a BiH u fudbalu u kategoriji juniori - 5 hours ago
-
Apel Vladi Federacije BiH za rješavanje statusa JZU UKC Tuzla - 7 hours ago
-
Glasajte pomoću skenera, dođite na simulaciju! - 7 hours ago
-
Vlada FBiH: Doneseni zaključci s ciljem poboljšanja položaja penzionera - 1 day ago
-
Grad Tuzla pokrenuo zvaničnu Facebook stranicu radi veće transparentnosti i unapređenja komunikacije s građanima - 1 day ago
Grad Tuzla pokreće komunikacijsku platformu “CENTAR 72”
Ovaj servis omogučit će svim građanima i građankama Tuzle da u bilo kojem trenutku, 24 sata dnevno, postavljaju pitanja i prijavljuju uočene probleme na području grada, a koje su u gradskoj nadležnosti.
Nakon što se pitanje postavi na platformu, gradske službe pružat će odgovore građanima u roku od 72 sata. U taj rok se ne računaju neradni dani i praznici. Komunikacija je potpuno transparentna, pomaže građanima da pitanje postave u adekvatnu kategoriju i garantira anonimnost korisnika platforme, čiji podaci se ne objavljuju.
Pitanja se mogu postavljati preko računara i putem pametnih telefona, a po potrebi lokacija se može označiti na mapi grada i uz nju postaviti fotografija.
Pokretanje komunikacijske platforme “Centar 72” omogućeno je, u sklopu projekta “Podrška inicijativi za otvorenu vlast” od strane Ambasade Ujedinjenog Kraljevstva u Bosni i Hercegovini.
aktuelno.ba