-
Obavještenje: Stipendiranje učenika i studenata - 17 hours ago
-
Uprava policije MUP TK-a: Rasvijetljeno KD Zloupotreba znaka za pomoć i opasnost - 17 hours ago
-
Objavljen Javni poziv za dodjelu sredstava za subvencioniranje troškova sanacije zajedničkih dijelova zgrada - 19 hours ago
-
Premijer Halilagić u Gračanici: Tuzlanski kanton mora jedinstveno djelovati - 20 hours ago
-
Potpisan Aneks Sporazuma o platama u ustanovama kulture TK - 22 hours ago
-
Objavljen Javni oglas o opterećenju zemljišta pravom građenja na lokalitetu Poslovne zone „Kreka Sjever“ u Tuzli putem javnog nadmetanja – licitacije - 23 hours ago
-
Svjetlo pobjede i poruke Bedra u srcima džematlija Poturmahalske džamije u Gornjoj Tuzli - 1 day ago
-
Infografike o herojima odbrambeno-oslobodilačkog rata - 2 days ago
-
Vraćanje uloženog kroz projekte korisnicima lovišta - 2 days ago
-
Ministar za kulturu, sport i mlade TK Damir Gazdić: Svaka marka uložena u mlade ljude je trajni benefit VIDEO - 2 days ago
Facebook ne odustaje od više prikaza vijesti, ali evo kakvih
Iz najveće društvene mreže svijeta stigla je najava kako će prikaz vijesti u News Feedu biti prilagođen lokaciji na kojoj živimo.
Facebook je već mjesecima na udaru kritika zbog toga što služi kao platforma za širenje dezinformacija, lažnih vijesti i prijevara. U toj su tvrtki već uveli značajne promjene kako bi suzbili tu pošast. Sad su otišli i korak dalje.
Suosnivač i šef Facebooka Mark Zuckerberg objavio je kako će od sad naši News Feedovi prikazivati više vijesti lokalnih medija. Ako pratite lokalnog izdavača ili netko podijeli lokalnu priču, moguće je kako će biti bolje pozicionirana u News Feedu.
Ko će se prvo početi događati u Sjedinjenim Državama. Zuckerberg kaže kako je cilj proširiti značajku i na druge države tokom godine. Šta su lokalni izdavači, pitate se? U Facebooku ih definiraju kao one čije poveznice klikaju čitatelji u uskom geografskom području.
aktuelno.ba / tportal.hr