U okviru redovnih godišnjih aktivnosti Udruženja za trgovinu, ugostiteljstvo i turizam Kantonalne privredne komore Tuzla, održana je prva sjednica Odbora Udruženja u 2023. godini. Okupljeni članovi ovog komorskog Udruženja sa predstavnicima svih grupacija, stava su da u odborima, Udruženja i grupacija, i u narednom periodu trebaju ostati isti predstavnici, predsjednici odbora sa svojim zamjenicima. Također, zaključeno je da je u narednom periodu neophodno raditi na animiranju privrednika, predstavnika firmi članica Udruženja, na aktivnijem učešću u radu odbora i svim ostalim aktivnostima koje se poduzimaju u okviru planiranog i usvojenog Programa rada za 2023. godinu. Na sastanku u Komori nije bilo novih dopuna i izmjena već usvojenog Plana i programa rada Udruženja za trgovinu, ugostiteljstvo i turizam Kantonalne privredne komore Tuzla za 2023. godinu. Značajna je rasprava bila vezana za sajamske nastupe. Uz isticanje zahvalnosti Komori na obezbjeđenju izložbenog prostora na brojnim, velikim i značajnim sajamskim manifestacijama a što je i direktna ušteda firmama članicama koje su u svom planu rada imaju sajamske promocije, dogovoreno je i aktivnije učešće i predstavljanje na sajmovima koji predstoje. Tako se u prvi plan stavlja izuzetno značajan, jedan od najkvalitetnijih sajmova u ovom dijelu Evrope a iz oblati turizma. Riječ je o 44. sajmu turizma koji se u Beogradu tadicionalno održava u februaru. Za ovaj sajam, na kojem je Komora obezbijedila izložbeni prostor potpuno besplatno za svoje članice zahvaljujući izuzetno kvalitetnoj saradnji sa menadžerima Beogradskog sajma, vlada veliko interesovanje. Posebno zbog činjenice da je u prethodnih nekoliko godina ostvareno niz kontakata upravo na ovom sajmu, na prostoru koji Komora organizuje kao “Privredu TK” a koji su rezultirali izuzetno kvalitetnom poslovnom saradnjom koja još uvijek traje. Sajam u Beogradu će biti prilika da se ta sradnja učvrsti, proširi i da se ostvare novi kontakti na koje računaju članice Komore iz oblasti turizma.
Očekuje se i da se turističke agencije i zajednice, članice Komore, upravo počev od ovog sajma u Beogradu, aktivnije uključe u promociju turističkih destinacija i potencijala sa područja Tuzle i Tuzlanskog kantona, da se intenzivnije i kvalitetnije posvete segmentu tzv. “incoming turizmu” te da se u narednom periodu, uz pomoć i saradnju relevantnih gradskih i kantonalnih institucija, strateški pristupi razvoju domaćeg turizma kako bi ova industrijska grana bilježila značajnije rezultate. Ukazano je na potrebu proširenja tržišta na kojem se mogu ponuditi i predstaviti domaće turističke destinacije pa je tako, uz još jednu pohvalu tradicije nastupa na sajmu u Beogradu, pohvaljen napor Komore u obezbjeđenju još jednog prostora za promociju domaće turističke ponude u kojoj je novitet kompleks “Muška voda” Kladanj. Riječ je o 31. sajmu turizma, hotelijerstva, ugostiteljstva i 48. sajmu hrane koji će se u Budvi održati od 29.3. do 1.4. a na kojem je, za potrebe svojih članica, Komora obezbijedila izložbeni prostor.
aktuelno.ba / kpktz