-
Doprinos pamćenju i sprječavanju negiranja genocida - 22 mins ago
-
U Tuzli održana 3. sjednica Ministarske koordinacije u oblasti socijalne zaštite FBiH - 38 mins ago
-
UKC Tuzla: Saopštenje za javnost - 3 hours ago
-
Čestitka premijera Halilagića povodom 9. maja - 3 hours ago
-
Uprava policije MUP TK-a: Pronađena opojna droga, jednom licu oduzeta sloboda - 4 hours ago
-
Čestitka predsjednika Skupštine TK povodom Dana pobjede nad fašizmom, Dana Evrope i Dana zlatnih ljiljana - 4 hours ago
-
6 kafe brendova i 15 handmade čokolaterija na prvom Sajmu Kafe i Čokolade u Tuzli - 5 hours ago
-
Čestitka premijera Irfana Halilagića povodom Svjetskog dana Crvenog krsta/križa i Nedjelje Crvenog krsta/križa - 5 hours ago
-
Čestitka gradonačelnika i predsjedavajuće Gradskog vijeća Tuzle u povodu obilježavanja 9. maja – Dana pobjede nad fašizmom, Dana Evrope, Dana Zlatnih ljiljana - 5 hours ago
-
U Tuzli održana Studentska konferencija o Aliji Izetbegoviću “Bosna prije svega” - 24 hours ago
Kilometarska kolona teretnih vozila na Graničnom prijelazu Izačić
Odluka Republike Hrvatske o zatvaranju pet graničnih prijelaza sa Bosnom i Hercegovinom za promet teretnih vozila težih od 7,5 tona uslovila je kilometarske kolone na Graničnom prijelazu Izačić kod Bihaća, odnosno velike poslovno – izvozne probleme i financijske gubitke bosanskohercegovačkim privrednicima.
Firmama s područja Unsko-sanskog kantona (USK) najveći je problem zabrana prometa teretnim vozilima iznad Graničnog prelaza Maljevac u Velikoj Kladuši, koji je zbog svog geografskog položaja bio idealan za transport prema Evropskoj uniji.
– Troškovi su se povećali minimalno od 250 do 300 eura po kamionu, međutim nije stvar ni u tome, nego što kamion ne može stići recimo do Austrije u roku tri dana. Dakle, ne možemo na vrijeme isporučiti robu i zbog toga smo u velikom problemu – kazao je predsjednik Udruženja privrednika Velika Kladuša Boris Horvat.
Ovom odlukom posebno su pogođeni vozači, koje sada osim čekanja na graničnim prijelazima zabrinjava i najava mnogih firmi o zatvaranjima ili smanjenju broja zaposlenih.
– Radiš kao vozač i plaćen si po pređenom kilometru, a gdje si danas. Stojiš i čekaš više od 15 sati, spavaš u kamionu i hodaš po cesti. Ne znam zaista kome je ovo trebalo. Nama sigurno nije i malo je reći da smo ogorčeni – riječi su prijevoznika iz Cazina Fikreta Mujadžića.
Član Udruženja privrednika Unsko-sanskog kantona Armin Šakonić istakao je da u ovom slučaju očekuju konkretnu pomoć države, te nadu da neće biti primorani na radikalnije poteze i mjere poput određenih blokada graničnih prelaza.
Udruženja privrednika u BiH već su potvrdila gubitke bosanskohercegovačkih izvoznika u stotinama hiljada konvertibilnih maraka, a upozoravaju i da će situacija biti mnogo gora ukoliko se nešto ne promijeni.
Fena