Zvaničnom prezentacijom Elektronskog registra administrativnih postupaka Vlada Tuzlanskog kantona okončala je pripremne aktivnosti koje unazad dvije godine provodi u suradnji sa predstavnicima Međunarodne finansijske korporacije u Bosni i Hercegovini. Riječ je o projektu “Unaprjeđenje poslovnog ambijenta u Tuzlanskom kantonu s ciljem privlačenja novih investicija“ i do sada su uspješno provedene tri faze projekta regulatorne reforme.
Prezentaciji su, pored predstavnika IFC-a prisustvovali i privrednici, predstavnici nevladinih organizacija i ministarstava kojima je omogućen uvid u rezultate ostvarene u okviru projekta te prednosti i mogućnosti koje pruža elektronski registar administrativnih postupaka.
„Ovaj projekt će imati višestruke koristi. Značajan dio će se obavljati po službenoj dužnosti, te će olakšati investitorima i drugim korisnicima ovog servisa da jednostavnije dođu do određenih dozvola“, izjavio je tom prilikom premijer Tuzlanskog kantona Bahrija Umihanić dodavši da će se „pokazati koliko ljudi u okviru Vlade izvršavaju svoje radne zadatke i na taj način ćemo imati objektivne informacije, smanjiti bilo kakav konflikt, a sa druge strane povećati efikasnost rada organa.“
IFC (International Finance Corporation) članica grupacije Svjetske banke i Vlada Tuzlanskog kantona su od oktobra 2012. godine, uspješno su proveli tri faze projekta regulatorne reforme „Unapređenje poslovnog ambijenta na Tuzlanskom kantonu s ciljem privlačenja novih investicija“. Realizacijom projekta ostvarene su značajne uštede, kako u vremenu, tako i dokumentaciji i smanjenju troškova zahtjeva za provođenje određenog administrativnog postupka na nivou organa uprave Tuzlanskog kantona.
Na zvaničnoj web stranici Vlade Tuzlanskog kantona postavljen je Elektronski registar administrativnih postupaka u kojem su za svaki postupak navedeni neophodni dokumenti/prilozi, takse/naknade, rokovi i ostali bitni elementi za vođenje administrativnih postupaka.
Odjeljenje za informisanje – aktuelno.ba