„Kako biti odgovoran korisnik finansijskih usluga“ te mnoge druge odgovore na pitanja vezana za odgovorno zaduživanje i zaštitu korisnika finansijskih usluga, dobili su studenti na juče održanoj radionici u tuzlanskom Domu mladih.
Ombudsman za bankarski sistem u sustavu Agencije za bankarstvo Federacije BiH (FBA) Lejla Smajović, upoznala je učesnike sa mehanizmima zaštite koju pružaju ombudsmani te ulogom i nadležnostima ove institucije. Navodeći primjere iz prakse sa kojima se svakodnevno susreće u radu, precizirala je i neka od prava i obaveze koje proizilaze iz korištenja finansijskih proizvoda i usluga kod fizičkih lica.
“Zaštita korisnika finansijskih usluga predstavlja jedan od ključnih sistema za očuvanja zdrave ekonomije i životnog standarda građana, a pitanje blagovremenog informisanja i edukacije građanki i građana posebno treba biti naglašena danas kada su finansijski proizvodi i usluge sve dostupniji i kompleksniji.“ pojasnila je Smajović.
Tuzlanskim studentima, budućim korisnicima finansijskih proizvoda i usluga, posebno se dopala pristupačnost predavača i interakcija kroz koju su po prvi puta doznali neke informacije iz oblasti finansija.
“Zahvalna sam za informacije koje sam danas dobila kroz predavanje ombudsmanke. Mnoge od njih ću uskoro moći i primjeniti obzirom da planiram pokretanje sopstvenog malog biznisa nakon što diplomiram” naglasila je jedna od učesnica.
Organizacijom ovog predavanja, Gradska uprava Tuzla još jednom je pokazala društvenu odgovornost prema sugrađanima, posebno prema populaciji mladih. Finansijska edukacija dio je projekta „Mikrofinansije u BiH“ kojeg provodi IFC, članica Grupacije Svjetske banke uz podršku Ambasade Švicarske u BiH.
aktuelno.ba