-
XXIV Memorijalna manifestacija Jusuf Begić „Bosno moja zemljo majkovanska“ kroz druženja planinara, izložbe, nastupe i promocije - 10 hours ago
-
Kontinuirana edukacija i naučnoistraživački rad opredjeljenje su UKC Tuzla - 12 hours ago
-
Bosna i Hercegovina prva zemlja u svijetu koja je u pravo uvela dijete rođeno iz zločina ratnog silovanja - 13 hours ago
-
Čestitka premijera Irfana Halilagića povodom Vaskrsa - 14 hours ago
-
”Bosna prije svega”: Studentska konferencija o Aliji Izetbegoviću 7. maja u BKC TK - 14 hours ago
-
Prvi Sajam Kafe i Čokolade u Tuzli od 16. do 18. maja/svibnja - 17 hours ago
-
Grad Tuzla finansira/sufinansira 54 manifestacije iz oblasti kulture - 17 hours ago
-
Čestitka gradonačelnika i predsjedavajuće Gradskog vijeća Tuzle u povodu Svjetskog dana slobode medija - 17 hours ago
-
Uprava policije MUP TK-a: Pojačane planske aktivnosti povodom 1.Maja - apr 30, 2024
-
ILO: Obavještenje o javnim pozivima za osposobljavanje – pekar i konobar keteringa - apr 30, 2024
Finansijska edukacija za tuzlanske studente
„Kako biti odgovoran korisnik finansijskih usluga“ te mnoge druge odgovore na pitanja vezana za odgovorno zaduživanje i zaštitu korisnika finansijskih usluga, dobili su studenti na juče održanoj radionici u tuzlanskom Domu mladih.
Ombudsman za bankarski sistem u sustavu Agencije za bankarstvo Federacije BiH (FBA) Lejla Smajović, upoznala je učesnike sa mehanizmima zaštite koju pružaju ombudsmani te ulogom i nadležnostima ove institucije. Navodeći primjere iz prakse sa kojima se svakodnevno susreće u radu, precizirala je i neka od prava i obaveze koje proizilaze iz korištenja finansijskih proizvoda i usluga kod fizičkih lica.
“Zaštita korisnika finansijskih usluga predstavlja jedan od ključnih sistema za očuvanja zdrave ekonomije i životnog standarda građana, a pitanje blagovremenog informisanja i edukacije građanki i građana posebno treba biti naglašena danas kada su finansijski proizvodi i usluge sve dostupniji i kompleksniji.“ pojasnila je Smajović.
Tuzlanskim studentima, budućim korisnicima finansijskih proizvoda i usluga, posebno se dopala pristupačnost predavača i interakcija kroz koju su po prvi puta doznali neke informacije iz oblasti finansija.
“Zahvalna sam za informacije koje sam danas dobila kroz predavanje ombudsmanke. Mnoge od njih ću uskoro moći i primjeniti obzirom da planiram pokretanje sopstvenog malog biznisa nakon što diplomiram” naglasila je jedna od učesnica.
Organizacijom ovog predavanja, Gradska uprava Tuzla još jednom je pokazala društvenu odgovornost prema sugrađanima, posebno prema populaciji mladih. Finansijska edukacija dio je projekta „Mikrofinansije u BiH“ kojeg provodi IFC, članica Grupacije Svjetske banke uz podršku Ambasade Švicarske u BiH.
aktuelno.ba