-
Direktor Državne regulatorne agencije za radijacijsku i nuklearnu sigurnost boravio u radnoj posjeti UKC Tuzla - 15 hours ago
-
Skupština TK usvojila Deklaraciju o osudi negiranja genocida u Srebrenici od strane Narodne skupštine Republike Srpske - 15 hours ago
-
Ministar Delić u Tuzli povodom obilježavanja Svjetskog dana sigurnosti i zdravlja na radu: Kontinuiran rad na promociji i unapređenju zaštite radnika - 23 hours ago
-
Održana vanredna sjednica Vlade Tuzlanskog kantona - 23 hours ago
-
Holandski hor ˝Slavuj˝ u Kući plamena mira - 1 day ago
-
Bosanskohercegovački ministri za obrazovanje u radnoj posjeti u Turskoj - 1 day ago
-
Veliki uspjeh učenika Richmond Park Međunarodne škole Tuzla na Federalnom takmičenju iz fizike - 1 day ago
-
Više od 500 Tuzlaka uzelo učešće u velikoj ekološkoj akciji na jezeru Modrac - 2 days ago
-
Gradonačelnik Lugavić razgovarao s učesnicima Akademije izvrsnosti BiH - apr 27, 2024
-
Obilježena 32. godišnjica manevarskih jedinica policije SJB Tuzla - apr 27, 2024
Novo na BiH tržištu: Pogledajte video spot za pjesmu „Broken“ Sonje Schmitz
Na Festivalu savremene žene događaju koji će u Tuzli i Bosni Hercegovini obilježiti proljeće 2019., pored panela sa preko 100 govornica i zanimljivih partija desit će se i zvanična promocija video spota za pjesmu „Broken“ Sonje Schmitz, uspješne Tuzlanke sa adresom u Njemačkoj.
Sonja Schmitz je žena koja pomjera granice i kroz svoje tekstove i spotove govori o aktuelnim društvenim problemima. Pažnju njemačke javnosti skrenula je kada je objavila parodiju „The Workers Song – Medifuck“. Riječ je o pjesmi koja kritikuje način na koji se savremeni menadžeri ophode prema radnicima – uposlenicima, a posebno prema uopštenim stereotipima i sexualiziranju žena na radnim mjestima.
Festival savremene žene od 11. do 14. aprila okupit će najuspješnije žene regije i svijeta iz različitih sfera djelovanja i podržati sve uspješne priče kako iz naše zemlje tako i šire, stoga ne treba da čudi zašto se Sonja odlučila da svoj novi spot i pjesmu predstavi upravo na ovom događaju.
Prateći svjetske trendove Sonja je ljubitelje modernog zvuka počastila pjesmom „Broken“ koju sad prati i video spot sa filmskom pričom o ljubavi i prevari. Pjesma Broken je nastala u saradnji sa Damirom Bečićem i Almirom Ajanovićem sa kojima Sonja od 2018-te godine sarađuje kao autor. Video za pjesmu „Broken“ je radila produkcijska kuća Tempo Digital zahvaljujući kojoj se pjesma “Broken” nalazi u svim digitalnim trgovinama širom svijeta. Generalni sponzor videa je Bingo d.o.o. Tuzla, a snimanje se održavalo u prostorijama fabrike Dita d.o.o. Tuzla, te tuzlanskog Park Puba.
VIDEO:
Više o Sonji Schmitz i njenoj muzici pogledajte na web-stranici: www.sonjaschmitz.com
Raduje nas Sonjino pojavljivanje na bosanskohercegovačkom tržištu i vjerujemo da će sa novim ritmom da osvoji srca publike.
Vidimo se na zvaničnoj promociji video spota za pjesmu „Broken“ 13. aprila u Narodnom pozorištu Tuzla, kada će biti dodjeljena i priznanja za „Super ženu“ 2019. godine.
aktuelno.ba