-
Uprava policije MUP TK-a: Pojačane planske aktivnosti povodom 1.Maja - 1 day ago
-
ILO: Obavještenje o javnim pozivima za osposobljavanje – pekar i konobar keteringa - 1 day ago
-
Prvomajska čestitka predjsednika Skupštine TK - 1 day ago
-
14. Kaleidoskop festival održaće se u Tuzli od 23. do 27. jula - 1 day ago
-
Čestitka premijera Halilgića povodom 1. maja Međunarodnog praznika rada - 1 day ago
-
Gradonačelnik Lugavić organizovao tradicionalno prvomajsko druženje s djecom na Panonskim jezerima - 1 day ago
-
Edukacija i novi terapijski pristupi opredjeljenje su Klinike za očne bolesti - 2 days ago
-
Čestitka gradonačelnika i predsjedavajuće Gradskog vijeća Tuzle u povodu obilježavanja 1. maja – Međunarodnog praznika rada - 2 days ago
-
Javni oglas za prijem namještenika u radni odnos na neodređeno vrijeme - 2 days ago
-
Počela izgradnja novog mosta Zelenika na Zlači - 2 days ago
Stručna posjeta učenika Srednje rudarske škole, Rudniku soli “Tušanj”
Od 26.3.2014 do 28.3.2014 godine učenici naše škole obavili su stručnu posjetu Rudniku soli „Tušanj“ u Tuzli. Rudarski tehničari ( IV1 i IV2 ), kao i Geoloških tehničari ( IV3 i IV4 ) realizovali su praktičnu nastavu na Rudniku „Tetima“.
Svrha posjete je primjena teoretskog znanja iz oblasti Metode otkopavanja pomoću bušotina, upoznavanje sa bušaćom garniturom koja vrši eksploataciju u Rudniku „Tetima“, kao i tehnologija prioizvodnje slane vode. Učenici su se upoznali sa konfiguracijom terena i načinom zalijeganja ležišta soli.
Ljubazno stručno osoblje pored tople dobrodošlice upućene našim učenicima i profesorima održali su stručno predavanje iz oblasti Geologije i Rudarstva, tačnije o načinu eksploatacije soli i dobivanju slane vode.
Profesori koji su bili u pratnji učenika su : Ćosić Begzada, Zukančić Rusmira, Suljić Erna i Srabović Nedžad . U ime svoje i ime naših učenika zahvaljujemo se stručnom osoblju rudnika na ukazanoj dobrodošlici stručnoj pomoći i edukaciji. Nadamo se da će naše posjete biti češće i ovako uspješne, poručuju iz Srednje rudarske škole Tuzla.