-
Delegacija Vlade TK posjetila Bratunac - 54 mins ago
-
Vaskršnja čestitka gradonačelnika i predsjedavajuće Gradskog vijeća Tuzle - 11 hours ago
-
XXIV Memorijalna manifestacija Jusuf Begić „Bosno moja zemljo majkovanska“ kroz druženja planinara, izložbe, nastupe i promocije - 1 day ago
-
Kontinuirana edukacija i naučnoistraživački rad opredjeljenje su UKC Tuzla - 1 day ago
-
Bosna i Hercegovina prva zemlja u svijetu koja je u pravo uvela dijete rođeno iz zločina ratnog silovanja - 1 day ago
-
Čestitka premijera Irfana Halilagića povodom Vaskrsa - 1 day ago
-
”Bosna prije svega”: Studentska konferencija o Aliji Izetbegoviću 7. maja u BKC TK - 1 day ago
-
Prvi Sajam Kafe i Čokolade u Tuzli od 16. do 18. maja/svibnja - 1 day ago
-
Grad Tuzla finansira/sufinansira 54 manifestacije iz oblasti kulture - 1 day ago
-
Čestitka gradonačelnika i predsjedavajuće Gradskog vijeća Tuzle u povodu Svjetskog dana slobode medija - 1 day ago
Učešće roditelja u radu škola doprinosi poboljšanju inkluzivnih praksi u školama
Misija OSCE-a u Bosni i Hercegovini organizirala je danas u Kalesiji prezentaciju na temu “Poboljšanje uloge roditelja u inkluzivnim praksama u školi”.
Prezentacija je imala za cilj da roditeljima, nastavnicima i upravama škola ukaže na najbolja iskustva i važnost učešća roditelja u radu škola. Također se razgovaralo o dodatnom ključnom elementu, podršci koju roditelji mogu pružiti obrazovnim institucijama svojim direktnim učešćem u procesu određivanja prioriteta škole, a u okviru Indeksa inkluzivnosti i uključivanja sve djece u obrazovni proces u skladu sa njihovim potrebama.
Senada Pepeljak, predsjednica Vijeća škola i roditelja Tuzlanskog kantona, je istakla: „Značaj radionice ogleda se u tome što smo roditelje upoznali sa važnošću njihovog učešća u razvoju kvalitetne škole i inkluzivne nastave. U glavnom dijelu radionice, koristeći metodu mape uma, formirali smo razvojne timove koje čine roditelji, učenici i nastavnici kako bi se identificirale potrebe u školama, te odredili prioriteti u smislu pripreme škole za uključenje sve djece u nastavne i vannastavne aktivnosti.“
Selma Hodžić, saradnica za inkluzivnu nastavu pri Pedagoškom zavodu Tuzlanskog kantona je rekla: „Ovakvim aktivnostima se jača saradnja između Zavoda za odgoj i obrazovanje djece sa smetnjama u razvoju i redovnih škola,“ i naglasila: „Radionice ove vrste su bitne jer učesnici dobijaju osnovne informacije o aktivnostima škole koje se tiču rada sa djecom sa poteškoćama u razvoju. One su također prilike da se objasni učesnicima kako se dodatno informisati o ovim pitanjima. Ono što je posebno bitno istaći jeste da se roditelji i nastavnici nakon ovakvih događaja ponovo sreću i definišu daljnje teme za rad, čime se stvara inkluzivno okruženje u školama.“
Današnja prezentacija, organizirana u saradnji sa kantonalnim Udruženjem vijeća škola i roditelja i Dokumentacionim centrom za inkluziju u školama, jedanaesta je u nizu prezentacija u Tuzlanskom kantonu koju je Misija OSCE-a u BiH organizirala u proteklih godinu dana. Više od 400 učesnika je obuhvaćeno dosadašnjim aktivnostima. Iskustva sa općinskih nivoa će biti analizirana na kantonalnoj konferenciji koja će se održati u drugoj polovini 2015. godine.
aktuelno.ba