Na 25. sjednici Kolegija gradonačelnika Tuzle, održanoj danas u Gradskoj upravi, razmatran je prijedlog Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o komunalnom redu, u svrhu prilagođavanja novim tehnologijama u oblasti reklamiranja, a koja će biti upućena Gradskom vijeću Tuzle na usvajanje.
Razvoj tehnologije u reklamiranju, posebno digitalnih medija, zahtijeva ažuriranje komunalnih propisa kako bi se osigurala efikasnost oglašavanja. Grad Tuzla, prepoznajući važnost praćenja trendova u reklamiranju, želi omogućiti pravnim i fizičkim licima korištenje svih raspoloživih reklamnih medija.
Ključne izmjene uključuju dopuštanje postavljanja reklamnih objekata poput jumbo plakata, LED displeja i city light panela u užoj gradskoj jezgri, pod uslovom da su takve lokacije definisane Programom lokacija. Osim toga, uvodi se i novi tip reklamnog objekta – digitalni city light pano, koji omogućava upravljanje putem internetske mreže.
Predložene izmjene ne samo da će modernizovati način reklamiranja u Tuzli, već će i omogućiti Gradu da koristi reklamne medije za obilježavanje državnih praznika i promociju lokalnih događaja. Također, omogućava se postavljanje reklamnih objekata poput banderola, reklamnih i informativno-propagandnih panoa na stubove javne rasvjete.
Također, odlukom će se regulisati i postavljanje državnih i ukrasnih zastavica tokom državnih praznika na stubove javne rasvjete.
aktuelno.ba /Grad Tuzla