-
O razvoju digitalizacije obrazovanja ministar Omerović razgovarao sa predstavnicama UNICEF-a - 9 hours ago
-
U pretresu u Tuzli pronađeno oko 12 kg opojne droge i vatreno oružje, jedno lice lišeno slobode - 9 hours ago
-
Podrška za digitalizaciju, robotizaciju i automatizaciju u malim i srednjim preduzećima TK - 9 hours ago
-
Završen Glavni projekat za obnovu zgrade Vlade Tuzlanskog kantona - 13 hours ago
-
Umjetničko veče i izložba slika povodom 90. rođendana akademskog slikara Zdravka Novaka - 14 hours ago
-
Premijera predstave “Tri riječi” 20. aprila u BKC Tuzla, ulaz uz besplatnu rezervaciju - 14 hours ago
-
Obavještenje za pčelare: Ažuriranje podataka u Registru pčelara i pčelinjaka Federacije BiH - 14 hours ago
-
Održana 52. redovna sjednica Vlade Tuzlanskog kantona - 1 day ago
-
500,000 KM za savremene pristupe psihosocijalne podrške djeci sa teškoćama u razvoju - 1 day ago
-
Učenici Behram-begove medrese peti put kantonalni šampioni iz fizike - 2 days ago
15 savjeta za uspjeh jednog od najvećih američkih biznismena
Hauard Šulc (Howard Schultz) jedan je od najpoznatijih američkih biznismena, i dugogodišnji direktor kompanije Starbucks. On je ujedno jedan od najbogatijih Amerikanaca s imovinom čija se vrijednost procjenjuje na oko 3 milijarde dolara.
Šulc je ranije ovog mjeseca saopštio da se povlači s direktorske pozicije u Starbucksu, a mnogi nagađaju da bi on mogao biti kandidat za predsjednika SAD na narednim izborima.
Šulc je jedan od onih ljudi koji su sve u životu napravili sami, s obzirom da je rođen u siromašnoj porodici.
BiznisInfo donosi njegove najpoznatije izjave koje se tiču poslovnog uspjeha.
- Ne radi stvari na način kako su dosad rađene. Ne pokušavaj da se uklopiš u sistem. Ako radiš ono što se od tebe očekuje, nikad nećeš ostvariti više od onoga što drugi žele.
- Sanjaj više nego što drugi misle da je praktično. Očekuj više nego što drugi misle da je moguće. Rizikuj više nego što drugi misle da je pametno…
- U vremenu teškoća i promjena, otkrijemo ko smo zaista i od čega smo napravljeni.
- Autentični brendovi ne nastaju u marketinškim agencijama.
- Kada si okružen ljudima koji dijele strastvenu posvećenost za zajednički cilj, sve je moguće.
- Ne možeš očekivati da tvoji uposlenici nadmaše očekivanja tvojih mušterija, ako ti ne nadmašuješ očekivanja svojih uposlenika u upravljanju kompanijom.
- Ako si poduzetnik moraš sanjati velike snove, a onda još veće.
- U životu, možeš kriviti gomilu drugih ljudi i valjati se u samosažaljenju, ili možeš ustati i kazati: Ja moram biti odgovoran za svoju sudbinu.
- Ljudi žele vodstvo a ne retoriku. Žele znati koji je plan akcije i kako ćeš ga provesti. Žele da im se da odgovornost da pomognu u rješavanju problema i ovlasti da sami djeluju.
- Danas nemamo autorska prava na ono što radimo i sve što uradimo drugi mogu kopirati. No, srce i duša kompanija ne mogu se ukrasti ni kopirati.
- Uspjeh je prazan ako na liniju finiša stigneš sam.
- Strast i posvećenost su najvažnije stvari u mom životu, nakon moje porodice.
- Ne daj da te uplaše ljudi koji su pametniji od tebe.
- Došao sad dovde jer sam sanjao velike snove. Sanjao sam snove za koje su drugi ljudi rekli da nisu mogući.
- Šta god da radiš, nikad ne igraj nasigurno.
aktuelno.ba