-
Potpisani ugovori o sufinanriranju kapitalnih projekata u turizmu - 48 mins ago
-
Ministarstvo upoznalo javnost o tokovima procesa digitalizacije u obrazovanju - about 1 hour ago
-
Obavijest o postavljanju plakata i izbornih materijala na javnim površinama - about 1 hour ago
-
Počinju radovi na uspostavi I faze eksperimentalnog kružnog toka na raskrsnici Brčanska Malta - 19 hours ago
-
Prvi koraci u kriznim situacijama – šta uraditi nakon (teže) saobraćajne nesreće? - 22 hours ago
-
Predložena dopuna dnevnog reda 30. redovne sjednice Skupštine Tuzlanskog kantona - 22 hours ago
-
Iz štampe izašla knjiga o vjerskom životu u Gornjoj Tuzli tokom XX stoljeća - 23 hours ago
-
Strna žita zasijana na manjoj površini, ali je prinos veći za 16,82% - 23 hours ago
-
Porezna uprava FBiH: U periodu januar-august 2024. godine uplaćeno više od 5,2 milijardi KM javnih prihoda - 23 hours ago
-
UO Memorijalnog centra Srebrenica: Oštro protiv izmjena nastavnog plana i programa u Republici Srpskoj koje promovišu revizionizam i veličanje ratnih zločinaca - 23 hours ago
Švicarski satovi izgubili globalni rat
Čuveni švicarski satovi izgubili su globalni rat. Apple Watch je u 2019. godini po prodaji nadmašio cjelokupnu švicarsku industriju satova.
Firma za istraživanje tržišta Strategy Analytics procjenjuje da je Apple lani isporučio 30,7 miliona komada svog pametnog sata širom svijeta, u usporedbi sa 21,1 milion koliko su prodale sve švicarske marke zajedno.
– Analogni ručni satovi i dalje su popularni među starijim potrošačima, ali mlađi kupci se usmjeravaju prema pametnim satovima – navodi se u izvještaju Strategy Analyticsa.
Dodaje se da tradicionalni proizvođači švicarskih satova, kao što su Swatch i Tissot, gube ratove “pametnih satova.”
Appleova nosiva kategorija koja uključuje Apple Watch i AirPods bežične slušalice snažno raste. U posljednjem tromjesečju 2019. ta kategorije donijela je više od 10 milijardi dolara neto prodaje, što je skoro 27% više u odnosu na isti period godinu ranije.
U međuvremenu, izvoz švicarskih satova iznosio je 20,6 miliona u 2019. godini, pokazuju podaci Federacije švicarske industrije satova. To ne uključuje prodaju unutar Švicarske, zbog čega su brojevi Strategy Analyticsa uvećani.
Izvoz švicarskih satova opao je lani za 13% na godišnjem nivou. Apple je svoj prvi smartwatch predstavio 2014. godine, a šest godina kasnije on je postao svjetski lider.
BiznisInfo.ba