Savjeti za ljetni detox

Kako bi što lakše podnio vruće ljetne dane organizmu je potrebna adekvatna priprema. Malaksalost, znojenje i oticanje su samo neke od neželjenih pojava za vrijeme ljetnih dana, a kako bi regenerirali organizam važno fa je hidratizirati, laganije se hraniti i odraditi lagani detox kako bi se oslobodili toksina.

Pod ljetnim detoxom se misli na prilagođavanje redukciju prehrane, kako bi se vi sami osjećali lakše, bili energičniji i ne bi zadržavali višak vode.

Prehrana bazirana na povrću

Za vrijeme detoxa je važno da se prehrana bazira na povrću, posebice sezonskom, pa se tako savjetuje da povrće bude osnova vašeg doručka, ručka i večere. Nikako nemojte pržiti hranu i jedite što više kuhane hrane koja manje opterećuje želudac.

Što se voća tiče vrlo je važno u organizam unositi vitamin C i tako obogatiti užinu limunadom ili narančom. Osim citrusnog voća preporučuje se i bobičasto voće koje je odličan antioksidans te vašem organizmu daje dodatnu dozu energije.

Voda s dodatkom svježeg limuna ili krastavca

Kako bi detox bio što učinkovitiji savjetuje se da svakodnevno pijete vodu s dodatkom svježeg limuna ili krastavca, a takav napitak će vam očistiti organizam od toksina, pružiti neophodnu hidrataciju i spasiti vas za vrijeme toplih ljetnih dana.

Ovakva vrsta detoxa ne zahtijeva odricanja, samo blage promjene u načinu prehrane koja će vašem organizmu olakšati podnošenje visokih temperatura. Ako želite izbjeći oticanje i malaksalost savjetuje se tjelovježba koja će vam pružiti dodatnu izdržljivost i energiju.

Piše: piše ŽenskiSvijet.

Komentari

Komentara