U prostorijama Gradske uprave Tuzla, u utorak, 29.11., održana je 1. sjednica Kolegija Gradonačelnika, na kojoj je prezentirana Informacija o realizaciji projekata komunalne infrastrukture u toku oktobra i novembra 2016. godine.
„Prema ovoj informaciji se vidi da je više ulagano u prigradske nego u gradske mjesne zajednice. Naš cilj je da dostignemo 95% realizacije projekata komunalne infrastrukture, prije svega kada su u pitanju, ceste, voda, rasvjeta u prigradskim mjesnim zajednicama. Velika prirodna nesreća u 2014. godini nas je omela u realizaciji tog cilja, ali prema ovim informacijama se vidi da ćemo mi taj cilj realizirati vrlo brzo. Ovo je bila godina komunalne gradnje jer govorimo o već dovršenim projektima, u vrijednosti od 8,7 miliona KM i projektima koji su u toku, u iznosu od 6,2 miliona. Ako uporedite onako pompezno otvorenje onog torotara u Sarajevu, čija je vrijednost 360 hiljada KM, i vidite 15 miliona KM uloženih u komunalnu infrastrukturu krajem ove i početkom iduće godine o kojima mi govorimo, onda je razlika u pristupu očigledna i jasna. Morat ćemo i mi obilježiti i ovih 8,7 miliona KM uloženih u završene projekte, kao i narednih 6,2 miliona KM koji će vrlo brzo biti implementirani u objekte komunalne infrastrukture, čija je realizacija u toku“, izjavio je gradonačelnik Tuzle Jasmin Imamović.
Tokom današnjeg sastanka usvojena je i Odluka o izmjena i dopunama Odluke o visini naknada po Odluci o komunalnom redu, gdje je, uglavnom, riječ o snižavanju iznosa naknada za korištenje javnih površina.
„I to je doprinos razvoju ekonomije i privrede, olakšavanju i udruženjima građana i privrednim i političkim subjektima i sl., da probamo smanjiti svaki mogući namet koji je u našoj nadležnosti, a kako bismo rasteretili prije svega ekonomiju i sve ostale koji se bave različitim aktivnostima, time što čemo smanjiti naknade za postavljanje tih štandova i svih drugih naknada po Odluci o komunalnom redu, čiju visinu utvrđujemo mi“, izjavio je gradonačelnik Tuzle Jasmin Imamović.
Prihvaćena je i Odluka o izboru najpovoljnijih ponuda za zakup poljoprivrednog zemljišta u vlasništvu države na području grada Tuzla. Pri čemu je ponuđeno u zakup,obradivog poljoprivrednog zemljišta ukupne površine cca 61 ha i zapuštenog, neobrađenog i zemljišta obraslog raslinjem ukupne površine cca 47 ha. Svih 18 zaprimljenih prijava su bile blagovremene i formalno ispravne. Odlukom o izboru najpovoljnijih ponuda za zakup poljoprivrednog zemljišta u vlasništvu države na području grada Tuzla, kojom se dodjeljuje poljoprivredno zemljište u ukupnoj površini od 33,46 ha.
Kolegij je usvojio i Odluku o izboru najpovoljnijih ponuđača za davanje u zakup poslovnih prostorija u ulici Slatina broj 6, površine 33,74m2, na period od četiri godine, s tim da se po isteku ovog perioda zakupni odnos može produžiti, uz saglasnost obje strane u svakom pojedinačnom slučaju.
Kolegij je usvojio Odluku o raspisivanju javnog oglasa o davanju u zakup poslovnih prostorija na kojima pravo vlasništva, raspolaganja, korištenja ili upravljanja ima Grad Tuzla, a koji se vode u internom registru nekretnina Grada Tuzla. Predmet javnog oglasa je davanje u zakup poslovnih prostorija u ulici Kazandžijska 3 (15,50m2), Albina Herljevića 21 (9,60 m2), XVIII hrvatske brigade 5-7 (183,02 m2), Prekinute mladosti 20 (53,81 m2), dok će za prostor u ulici Gradska 1 biti raspisan poseban javni oglas, sa specifičnim uvjetima.
„Specifikum će biti prostor u Gradskoj ulici, poznat kao „Aljina kafana“, od kojeg mi očekujemo da obogati ugostiteljsko turističku ponudu Tuzle, te da bude čuvar kulturno-historijskog naslijeđa, tj. tradicije svih naroda. Tražiće se da zakupac zadrži naziv, da to bude kafe slastičarna, sa ponudom i tradicionalnih kolača i pića, enterijerom koji će biti primjeren vremenu kad je ona nastala, te katoličkim, pravoslavnim i muslimanskim nošnjama konobarica i konobara“, izjavio je gradonačelnik Tuzle Jasmin Imamović.
Grad Tuzla