Provjera vjerodostojnosti diploma u kantonalnim organima

Spread the love
Menprom

Današnjim zaključkom Ured za zajedničke poslove kantonalnih organa, koji vodi službenu evidenciju i raspolaže personalnim dosjeima svih uposlenih u kantonalnim organima uprave, je zadužen da u roku od 20 dana kompletira potrebnu dokumentaciju i sačini odgovarajuće spiskove, te putem nadležnih visoko obrazovnih ustanova kao izdavaoca pedmetnih dokumenata, izvrši provjeru vjerodostojnosti diploma svih izabranih dužnosnika i državnih službenika u kantonalnim organima, službama i institucijama za koje vode službenu evidenciju. Resorno nadležna ministarstva, kao i rukovodioci drugih kantonalnih organa i institucija, javnih preduzeća i javnih ustanova iz nadležnosti Tuzlanskog kantona, čija se personalna evidencija zaposlenih ne vodi u Uredu za zajedničke poslove kantonalnih organa, su zaduženi da u istom roku i na istovjetan način izvrše provjeru vjerodostojnosti diploma uposlenika u tim organima i institucijama, odnosno javnim preduzećima i javnim ustanovama.

Reha Centar

Nakon izvršene revizije validnosti diploma, Ured za zajedničke poslove kantonalnih organa, kao i svi rukovodioci kantonalnih organa i institucija, javnih preduzeća i javnih ustanova će, putem resorno nadležnih ministarstava, o tome informisati Vladu Tuzlanskog kantona.

Današnjim zaključkom je zatraženo od rukovodilaca svih kantonalnih organa i institucija da do donošenja odgovarajućih propisa kojim će se urediti to pitanje, nakon provedenog postupka javnog oglasa, odnosno javnog konkursa za prijem novih uposlenika, a prije izdavanja odgovarajućeg rješenja o postavljenju i prijemu u radni odnos određenog kandidata izvrše odgovarajuću provjeru vjerodostojnosti njegove diplome, odnosno drugog  priloženog dokumenta kojim se dokazuje stečena stručna sprema, na način kako je to utvrđeno današnjim Zaključkom.

aktuelno.ba

Komentari

Komentara