-
Počelo otklanjanje opasnog otpada iz bivšeg HAK-a - 14 hours ago
-
Održana 21. redovna sjednica Skupštine Tuzlanskog kantona - 15 hours ago
-
Obavještenje: Stipendiranje učenika i studenata - 2 days ago
-
Uprava policije MUP TK-a: Rasvijetljeno KD Zloupotreba znaka za pomoć i opasnost - 2 days ago
-
Objavljen Javni poziv za dodjelu sredstava za subvencioniranje troškova sanacije zajedničkih dijelova zgrada - 2 days ago
-
Premijer Halilagić u Gračanici: Tuzlanski kanton mora jedinstveno djelovati - 2 days ago
-
Potpisan Aneks Sporazuma o platama u ustanovama kulture TK - 2 days ago
-
Objavljen Javni oglas o opterećenju zemljišta pravom građenja na lokalitetu Poslovne zone „Kreka Sjever“ u Tuzli putem javnog nadmetanja – licitacije - 2 days ago
-
Svjetlo pobjede i poruke Bedra u srcima džematlija Poturmahalske džamije u Gornjoj Tuzli - mar 26, 2024
-
Infografike o herojima odbrambeno-oslobodilačkog rata - mar 26, 2024
Prosvjetni radnici i instituti u borbi za očuvanje kulturne baštine
Gete institut i Francuski institut u našem glavnom gradu, u saradnji sa Bošnjačkim institutom, organizirali su dvodnevni seminar za prosvjetne radnike iz 29 škola u Bosni i Hercegovini na temu: “Kulturno naslijeđe, mladi i inovacije: istaknuti značaj kulturne baštine Bosne i Hercegovine kroz umjetnički izraz”. Prezentaciju radova i predavanja imali su: dr. Susanne Braun iz Njemačke, gosp. Philippe Cieren iz Francuske, gosp. Siniša Šešum predstavnik BiH kao član komiteta UNESKO i Selma Karačević – Kapić iz Kantonalnog zavoda za zaštitu kulturno – historijskog i prirodnog naslijeđa Sarajevo.
Ekonomsko-trgovinska škola je poslala profesoricu dr. Mersadu Nuruddinu Agović koja je prisustvovala seminaru i učestvovala u radionicama za profesore. Po povratku sa seminara profesorica je prenijela utiske i podijelila učenicima zadaće. U cilju afirmacije i očuvanja kulturne baštine svoje zemlje, grada, okruženja i potrebe mladih za inovacijama, učenici su osmislili više originalnih načina prezentacije svojih kulturnih vrijednosti, od kojih je jedan, na primjer, pomoću, kofera koji bi služio kao svojevrsni ‘mini muzej’, u kojem bi se prenosili i prezentirali starinski predmeti i drugo. Također, učenici će raditi intervjue sa starijim osobama u kući i osobama koje se profesionalno bave izučavanjem i afirmacijom kulture, te bi i na taj način prenosili svoja saznanja jedni na druge.
Ovakvi projekti posvećuju pažnju i informiranja javnosti o kreativnim društvenim akcijama, njegovanju međukulturnih kontakata, podršci mnoštvu kultura na tlu Evrope, podsticaju inovacija mladih i razmjeni njihovih znanja i iskustava u oblasti nauke, kulture i umjetnosti.
A. M.