-
Ministarstvo obrazovanja i nauke TK podržava diplomirane pedagoge-psihologe - 2 hours ago
-
Kolegij Skupštine TK zakazao 22. redovnu i 23. sjednicu Skupštine hitnog karaktera - 3 hours ago
-
Bolji uslovi za pacijente Univerzitetskog kliničkog centra u Tuzli - 3 hours ago
-
Uprava policije MUP TK-a/SKP: Otkriveni počinioci više KD Prijevara, oduzeta sloboda jednom licu - 6 hours ago
-
U toku radovi na čišćenju korita rijeka Jale i Soline - 6 hours ago
-
Ministar Gazdić u radnoj posjeti biblioteci Behram-beg - 20 hours ago
-
MUP TK: Održan okrugli sto „Nacrt zakona o oružju i municiji TK“ - 1 day ago
-
Održana konferencija za novinare povodom 15. tuzlanskih neuroloških susreta - 1 day ago
-
FZZZ: Javni poziv „Tražim poslodavca 2024“ biće otvoren od 13. do 15. maja - 1 day ago
-
Tokom vikenda iz saobraćaja isključeno ukupno 31 vozač, izdato 176 prekršajnih naloga - 1 day ago
Mirza Teletović na Facebooku predstavio ‘novi brend’?!
Tri poena koja je kapiten bh. reprezentacija Mirza Teletović postigao na Eurobasketu u Sloveniji čitatelji portala FIBA.com izabrali polovinom decembra 2013. godine su za najluđi koš postignut na kontinentalnim prvenstvima.
Koš kapitena naše reprezentacije skupio je ukupno 1164 glasa i niko mu nije bio ni blizu po tom broju.
Na svom Facebook profilu Teletović je večeras predstavio “novi brend: majicu s'parkinga”.
Za samo deset minuta preko 1.800 fanova “lajkalo” je fotografiju koju je kapiten bh. reprezentacija podijelio na Facebooku.
(DEPO PORTAL/BLIN MAGAZIN/av)