-
Praznik rada: Neradni dani su 1. i 2. maj - 8 mins ago
-
O realizaciji Altas Partnerskap programa razgovarano u kabinetu ministra Omerovića - 13 mins ago
-
Uprava policije MUP TK-a: Uspješno okončana kampanja “Poštuj život, ne oružje” FOTO - 17 mins ago
-
Objavljen Javni poziv za učešće u IMPAKT inkubatoru poslovnih ideja - 23 mins ago
-
Otvoren poziv za apliciranje iz Fonda raspoloživog za podršku investicijama iz dijaspore „Lokalni dijasporski investicijski fond“ - 26 mins ago
-
Poziv na akciju čišćenja i druženje na obali jezera Modrac u nedelju, 28. aprila - 29 mins ago
-
Parne lokomotive sa TK u funkciji razvoja lokalnog turizma - 33 mins ago
-
U MZ Solana izvode se radovi na sanaciji makadamskih puteva - 5 hours ago
-
Na Sajmu Kafe i Čokolade u Tuzli zanimljivo književno druženje za najmlađe - 6 hours ago
-
U MZ Gornja Tuzla započeli radovi na sanaciji prekopavanih površina - 6 hours ago
Jedan jedini primerak Porschea 928-4 Shooting Brake danas se čuva u Poršeovom muzeju
Rođendanski poklon
Napravljen je kao poklon za 75. rođendan Ferija Poršea. Samo jedan jedini primerak Porschea 928-4 Shooting Brake danas se čuva u Poršeovom muzeju
Danas su svi prijatno iznenađeni činjenicom da je Porše u Ženevi predstavio “panameru sport turizmo”, odnosno karavan verziju čuvenog četvoroseda, takozvani “šuting brejk”.
Ideja, zapravo, uopšte nije nova, a “šuting brejk” modeli su pravljeni još sedamdesetih godina i to najčešće u više nego ograničenim serijama.
Isto je učinio i Porše pre više od trideset godina, kada je 1984. napravio specijalan poklon za 75. rođendan Ferija Porše. Bio je to jedan jedini primerak modela “928 šuting brejk”, zvaničnog naziva “928-4”.
Kao osnovu za konstrukciju ovakve verzije, Poršeov razvojni centar u Vejzahu uzeo je model “928 S” i produžio ga za 25 centimetara. Taj dodatni prostor je iskorišćen za ugradnju drugog reda sedišta punih dimenzija, umesto pomoćnih kod standardnog modela.
Kako bi putnici lakše seli pozadi, donekle je uspravljen B stub, a dobilo se i mnogo više mesta za glavu. U odnosu na serijske modele, razlika je bila i u tome što je ovaj rođendanski poklon dobio fiksne farove umesto iskačućih.
Porše je zadržao fabrički motor – petolitarski V8 sa 310 konjskih snaga, koji je omogućavao dostizanje maksimalne brzine od 310 km/h.
Kaošto smo već rekli, napravljen je samo jedan jedini primerak koji se danas nalazi u Porše muzeju.