-
U toku postavljanje zaštitne ograde duž pješačko-biciklističke staze na potezu od OŠ “Novi Grad” prema zgradi Glavne pošte - 18 hours ago
-
U UKC Tuzla uspješno obavljene transplantacije jetre i rožnice - 18 hours ago
-
Manifestacijom „Shakespeare Day“ obilježen Svjetski dan knjige i autorskih prava - 2 days ago
-
U srijedu promocija knjiga prof. Mehmedalije Hadžića - 2 days ago
-
U Gradskoj upravi upriličen prijem za ambasadora Velike Britanije NJ.E. Julian Reilly - 2 days ago
-
Sanacija posljedica prošlogodišnjih poplava u Teočaku - 2 days ago
-
50.000 KM za razvoj i unaprjeđenje javne tržišne infrastrukture - 2 days ago
-
Utvrđeni kriteriji za raspodjelu 2,1 milion KM za podršku sportu VIDEO - 2 days ago
-
FMT: Radnici u trgovinama korak bliže neradnoj nedjelji - 2 days ago
-
Ambasador Velike Britanije posjetio Tuzlanski kanton - 2 days ago
Učešće roditelja u radu škola doprinosi poboljšanju inkluzivnih praksi u školama
Misija OSCE-a u Bosni i Hercegovini organizirala je danas u Kalesiji prezentaciju na temu “Poboljšanje uloge roditelja u inkluzivnim praksama u školi”.
Prezentacija je imala za cilj da roditeljima, nastavnicima i upravama škola ukaže na najbolja iskustva i važnost učešća roditelja u radu škola. Također se razgovaralo o dodatnom ključnom elementu, podršci koju roditelji mogu pružiti obrazovnim institucijama svojim direktnim učešćem u procesu određivanja prioriteta škole, a u okviru Indeksa inkluzivnosti i uključivanja sve djece u obrazovni proces u skladu sa njihovim potrebama.
Senada Pepeljak, predsjednica Vijeća škola i roditelja Tuzlanskog kantona, je istakla: „Značaj radionice ogleda se u tome što smo roditelje upoznali sa važnošću njihovog učešća u razvoju kvalitetne škole i inkluzivne nastave. U glavnom dijelu radionice, koristeći metodu mape uma, formirali smo razvojne timove koje čine roditelji, učenici i nastavnici kako bi se identificirale potrebe u školama, te odredili prioriteti u smislu pripreme škole za uključenje sve djece u nastavne i vannastavne aktivnosti.“
Selma Hodžić, saradnica za inkluzivnu nastavu pri Pedagoškom zavodu Tuzlanskog kantona je rekla: „Ovakvim aktivnostima se jača saradnja između Zavoda za odgoj i obrazovanje djece sa smetnjama u razvoju i redovnih škola,“ i naglasila: „Radionice ove vrste su bitne jer učesnici dobijaju osnovne informacije o aktivnostima škole koje se tiču rada sa djecom sa poteškoćama u razvoju. One su također prilike da se objasni učesnicima kako se dodatno informisati o ovim pitanjima. Ono što je posebno bitno istaći jeste da se roditelji i nastavnici nakon ovakvih događaja ponovo sreću i definišu daljnje teme za rad, čime se stvara inkluzivno okruženje u školama.“
Današnja prezentacija, organizirana u saradnji sa kantonalnim Udruženjem vijeća škola i roditelja i Dokumentacionim centrom za inkluziju u školama, jedanaesta je u nizu prezentacija u Tuzlanskom kantonu koju je Misija OSCE-a u BiH organizirala u proteklih godinu dana. Više od 400 učesnika je obuhvaćeno dosadašnjim aktivnostima. Iskustva sa općinskih nivoa će biti analizirana na kantonalnoj konferenciji koja će se održati u drugoj polovini 2015. godine.
aktuelno.ba