-
Počelo otklanjanje opasnog otpada iz bivšeg HAK-a - 15 hours ago
-
Održana 21. redovna sjednica Skupštine Tuzlanskog kantona - 16 hours ago
-
Obavještenje: Stipendiranje učenika i studenata - 2 days ago
-
Uprava policije MUP TK-a: Rasvijetljeno KD Zloupotreba znaka za pomoć i opasnost - 2 days ago
-
Objavljen Javni poziv za dodjelu sredstava za subvencioniranje troškova sanacije zajedničkih dijelova zgrada - 2 days ago
-
Premijer Halilagić u Gračanici: Tuzlanski kanton mora jedinstveno djelovati - 2 days ago
-
Potpisan Aneks Sporazuma o platama u ustanovama kulture TK - 2 days ago
-
Objavljen Javni oglas o opterećenju zemljišta pravom građenja na lokalitetu Poslovne zone „Kreka Sjever“ u Tuzli putem javnog nadmetanja – licitacije - 2 days ago
-
Svjetlo pobjede i poruke Bedra u srcima džematlija Poturmahalske džamije u Gornjoj Tuzli - mar 26, 2024
-
Infografike o herojima odbrambeno-oslobodilačkog rata - mar 26, 2024
Facebook ne odustaje od više prikaza vijesti, ali evo kakvih
Iz najveće društvene mreže svijeta stigla je najava kako će prikaz vijesti u News Feedu biti prilagođen lokaciji na kojoj živimo.
Facebook je već mjesecima na udaru kritika zbog toga što služi kao platforma za širenje dezinformacija, lažnih vijesti i prijevara. U toj su tvrtki već uveli značajne promjene kako bi suzbili tu pošast. Sad su otišli i korak dalje.
Suosnivač i šef Facebooka Mark Zuckerberg objavio je kako će od sad naši News Feedovi prikazivati više vijesti lokalnih medija. Ako pratite lokalnog izdavača ili netko podijeli lokalnu priču, moguće je kako će biti bolje pozicionirana u News Feedu.
Ko će se prvo početi događati u Sjedinjenim Državama. Zuckerberg kaže kako je cilj proširiti značajku i na druge države tokom godine. Šta su lokalni izdavači, pitate se? U Facebooku ih definiraju kao one čije poveznice klikaju čitatelji u uskom geografskom području.
aktuelno.ba / tportal.hr