-
Obavještenje: Stipendiranje učenika i studenata - 17 hours ago
-
Uprava policije MUP TK-a: Rasvijetljeno KD Zloupotreba znaka za pomoć i opasnost - 17 hours ago
-
Objavljen Javni poziv za dodjelu sredstava za subvencioniranje troškova sanacije zajedničkih dijelova zgrada - 19 hours ago
-
Premijer Halilagić u Gračanici: Tuzlanski kanton mora jedinstveno djelovati - 20 hours ago
-
Potpisan Aneks Sporazuma o platama u ustanovama kulture TK - 22 hours ago
-
Objavljen Javni oglas o opterećenju zemljišta pravom građenja na lokalitetu Poslovne zone „Kreka Sjever“ u Tuzli putem javnog nadmetanja – licitacije - 23 hours ago
-
Svjetlo pobjede i poruke Bedra u srcima džematlija Poturmahalske džamije u Gornjoj Tuzli - 1 day ago
-
Infografike o herojima odbrambeno-oslobodilačkog rata - 2 days ago
-
Vraćanje uloženog kroz projekte korisnicima lovišta - 2 days ago
-
Ministar za kulturu, sport i mlade TK Damir Gazdić: Svaka marka uložena u mlade ljude je trajni benefit VIDEO - 2 days ago
Facebook će uklanjati oglase koji obećavaju lijek za koronavirus
Facebook će početi uklanjati sve oglase koji obećavaju lijek za koronavirus, jer se platforma bori protiv brzog širenja teorija zavjere i informacija o lažnim lijekovima koji na društvenim mrežama mogu izazvati paniku i zbunjenost.
Portparol kompanije rekao je za Forbes da će ukloniti oglase za proizvode “koji se odnose na koronavirus i stvaraju osećaj hitnosti, poput pozivanja na ograničenost zaliha ili garantovanja lijeka ili prevencije”.
Portparol je dodao da, na primjer, oglasi sa tvrdnjama poput one da maske za lice garantuju stopostotnu zaštitu od širenja virusa neće biti dozvoljeni.
Zdravstveni stručnjaci upozoravaju da širenje dezinformacija, lažni lijekovi i teorije zavjere o koronavirusu mogu uzrokovati štetu i potkopati povjerenje u zvanične institucije.
“Potrebna nam je vakcina protiv dezinformacija”, rekao je na sastanku ovog mjeseca Mike Ryan, šef programa za hitne situacije u Svjetskoj zdravstvenoj organizaciji.
Iako je Mark Zuckerberg ranije nekoliko puta kazao kako Facebook ne treba da bude arbitar koji će ocjenjivati istinitost objava te da politika kompanije nije naklonjena uklanjanju oglasa, Facebook se godinama nastoji izboriti sa dezinformacijama koje se šire putem ove platforme a oblast zdravlja smatraju izuzetno osjetljivom temom, navodi Forbes.
Biznisinfo