Evo što morate odbaciti, a što prigrliti za ljepotu i zdravlje

S obzirom na to da je ljudski organizam kompleksan i da je sve u i oko nas povezano, prehrana i suplementi svakako su bitan čimbenik u očuvanju zdravlja naše kože.

Poželjan je što veći unos antioksidansa putem voća i povrća, posebno citrusa te brokule, artičoke i crvenog kupusa. Jagode su posebno bogate vitaminom C, koji usporava proces starenja i sprečava nastanak bora

Hidratacija

Bez obzira na to koje godišnje doba bilo, bitno je unositi dovoljnu količinu vode. Optimalna hidratacija pomaže u otklanjanju otpadnih tvari iz organizma i čisti kožu. Koliko je voda bitna za kožu, jasno je ako kažemo da već pola litre vode povećava dotok krvi u kožu i daje joj blistaviji izgled. Za optimalnu vlažnost i uklanjanje vidljivih znakova starenja kože, potrebno je unijeti 1,5 l tekućine dnevno

Redovito vježbanje

Kako je koža najveći organ, za njezino je zdravlje i mladolik izgled neophodna redovita tjelesna aktivnost. Vježbanje, naime, povećava protok krvi u organizmu i tako pomaže da hranjivi sastojci i kisik dođu do stanica kože i održe ih “prpošnima”. Također, vježbanje nas opušta i ublažuje negativne posljedice stresa. Znojenje će povećati pore, što će olakšati eliminaciju štetnih tvari iz tijela i rezultirati blistavom kožom

Oprezno na sunce

O opasnosti sunčeva zračenja već su i vrapci na grani prestali pjevati. Koža sve pamti,a ako želite ostati “vječno mladi” i zdravi, poslušajte preporuke i klonite se sunca u razdoblju od 10 do 16 sati te recite “ne” umjetnom suncu u solariju. Čak i boravak u hladu neće vas zaštititi od UV zračenja pa je krema za sunčanje sa zaštitnim faktorom obvezna. Preporučuje se koristiti kremu za lice sa SPF tijekom cijele godine

Zgnječite cigaretu

Bore, obješena koža i izgled lica koje je puno starije od stvarne dobi… Za sve je to krivo pušenje. Usporedba jednojajčanih blizanaca u istraživanju koje je proveo Case Western Reserve University pokazalo je frapantnu razliku između blizanaca koji su pušili i onih koji nisu. Zaključili su kako su pušači, u usporedbi sa svojim blizancima, imali više “vrećica” ispod očiju i brade i bora oko usana

Suplementi

Ako ste pušač, puno se izlažete suncu, imate tanku kožu i skloni ste popucalim kapilarama ili ste pod stresom veći dio dana, tada vaša koža treba jači unos vitamina C od onoga što možete unijeti prehranom. Povećanu potrebu ovog bitnog vitamina nadomjestite C vitaminom u prahu ili u tabletama, pazeći da unesete bar 1000 mg dnevno

Čišćenje kože

Niti jedna krema ili preparat neće vas hidratizirati, nahraniti ili pomladiti ako koža nije pravilno očišćena. Zdrava navika koju morate usvojiti za zdravu kožu svakako jesvakodnevno čišćenje kože. Na spavanje s make-upom morate zaboraviti, a šminku čistiti preparatima prilagođenima vašem tipu kože. Isprobajte micelarnu vodu

Njega kod kuće

Za kućnu njegu, osim dnevne i noćne kreme bit će neophodan i dobar kvalitetan piling koji, ovisno o tipu kože treba raditi jednom ili dva puta na tjedan. Piling možete napraviti u kod kuće, koristeći hidratantnu kremu koju već imate i šećer. Pomiješajte dvije jušne žlice kreme s pola žlice šećera. Zrnatu pastu nanesite kružnim pokretima, ali izbjegavajte područje oko očiju da vam šećer ne uđe u oči

Kozmetički tretmani

Ako su procesi vaše kože uravnoteženi, njega u kozmetičkom studiju bit će temeljena na tretmanima koji uključuju masažu lica, vrata i dekoltea, kako biste očuvali tonus, kao i tretmane koji stimuliraju proizvodnju kolagenih vlakana i hidratiziraju dubinske slojeve kože. Kod mješovite ili problematične kože, svakako je potrebno minimalno jednom u 3 mjeseca napraviti čišćenje lica

Bez stresa, molim

Neka istraživanja govore u prilog tezi da nas stres i pretjerana briga mogu postarati za čak cijelo desetljeće. I da, od mrštenja ćete dobiti bore. Ostavite zato brige po strani, a kad na poslu zagusti izađite i prošećite i probajte s meditacijom ili kakvom drugom tehnikom opuštanja. Također, umjesto da stres smirujete alkoholom koji će vas postarati, okrenite se zdravim napicima poput čaja i smoothieja.

Večernji list – aktuelno.ba

Komentari

Komentara